چه درمان می تواند کاهش کراتینین 8.1 دیگر تر از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کاهش کراتینین 8.1 دیگر تر از دیالیز

چه درمان می تواند کراتینین 8.1 دیگر از درمانگاه DialysisIn پایین تر، کراتینین 8.1 بسیار بالاتر از سطح نرمال. معمولا، دکتر بیمار با کراتینین تا بالا به دیالیز توصیه می شود. اما آیا می دانید که دیالیز است که تنها انتخاب برای این بخش از نه بیماران.
چه درمان می تواند سطح کراتینین بالا از دیالیز پایین تر؟
روش های درمانی جایگزین شناخته شده ترین بالا هفت درمان است، آن است که یک درمان تک، آن یک سری درمان های شامل شده توسط هفت درمان متفاوت است، هر یک از آنها اثر خوبی در درمان نارسایی کلیه، با یکدیگر آنها می تواند در درمان بهبود همکاری عملکرد کلیه به حدی با محافظت از سلول های کلیه از آسیب بیشتر و تعمیر آنهایی که آسیب دیده است.
درمان های بالا هفت چیست؟
هفت درمان ما در بالا ذکر اشاره به داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، دهان چینی پزشکی درمانی، پا حمام درمانی، چرخه درمانی، انما درمان.
که درمان باید به بیمار اعمال می شود؟
همانطور که همه ما می دانیم، بیمار متفاوت است علائم و عوارض و کسانی که درمان همچنین دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری کلیه، بنابراین در طول درمان دکتر خواهد شد درمان های مختلف برای بیمار ترتیب. اگر می خواهید مطمئن شوید که چه نوع از درمان بهتر است برای شما، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل دکتر ما به شما در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد Top ما هفت درمان و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: